Wśród tysięcy produktów konsumentowi nieraz trudno jest zdecydować się, który z nich wybrać. Kampanie marketingowe prześcigają się w sposobach na przekonanie do marek reprezentowanych firm. Najważniejszym elementem kampanii e-marketingowych jest landing page. Ma on jeszcze wiele innych nazw jak na przykład strona docelowa czy microsite.
To na landing page dokonywane są ostateczne decyzje odnośnie skorzystania z oferty. Aby nie komplikować użytkownikom tego procesu nie należy prezentować na microsite zbyt wielu produktów/usług. Ma to swoje odbicie w konwersjach – wykonaniu pożądanej akcji przez użytkowników. Strona docelowa prezentująca wyłącznie jedną ofertę odnotuje najwyższy wskaźnik konwersji.
Może wydawać się to z początku kosztowne ale najlepszym posunięciem jest przygotowanie osobnych landing page dla najważniejszych produktów/usług danej marki. Poniesione nakłady na pewno zwrócą się ze względu na skuteczność poszczególnych stron. Upchnięcie całej oferty na jednej podstronie w sporej liczbie przypadków nie przyniesie zakładanego efektu. Prezentacje całej oferty firmy należy pozostawić oficjalnej stronie www. Sprzedaż poszczególnych, kluczowych produktów/usług do już zadanie dla microsite.
Strona docelowa – wybierz jeden produkt
Wśród tysięcy produktów konsumentowi nieraz trudno jest zdecydować się, który z nich wybrać. Kampanie marketingowe prześcigają się w sposobach na przekonanie do marek reprezentowanych firm. Najważniejszym elementem kampanii e-marketingowych jest landing page. Ma on jeszcze wiele innych nazw jak na przykład strona docelowa czy microsite.
To na landing page dokonywane są ostateczne decyzje odnośnie skorzystania z oferty. Aby nie komplikować użytkownikom tego procesu nie należy prezentować na microsite zbyt wielu produktów/usług. Ma to swoje odbicie w konwersjach – wykonaniu pożądanej akcji przez użytkowników. Strona docelowa prezentująca wyłącznie jedną ofertę odnotuje najwyższy wskaźnik konwersji.
Może wydawać się to z początku kosztowne ale najlepszym posunięciem jest przygotowanie osobnych landing page dla najważniejszych produktów/usług danej marki. Poniesione nakłady na pewno zwrócą się ze względu na skuteczność poszczególnych stron. Upchnięcie całej oferty na jednej podstronie w sporej liczbie przypadków nie przyniesie zakładanego efektu. Prezentacje całej oferty firmy należy pozostawić oficjalnej stronie www. Sprzedaż poszczególnych, kluczowych produktów/usług do już zadanie dla microsite.
No related posts.