Październik 2009 roku. W Wielkiej Brytanii wydatki na reklamę w Internecie przewyższyły środki przeznaczane na reklamę telewizyjną. Był to przełom jeśli chodzi o rynek dla firm typu agencja interaktywna.
Od wielu lat już istniały taki jednostki jednak to październik 2009 roku był sygnałem, że wydatki reklamowe w sektorze Internetu będą stale rosły. Agencja interaktywna Rzeszów jako firma nie musi obecnie obawiać się o zlecenie, zwłaszcza jeśli wykonuje swoje projekty profesjonalni. Przypomnijmy, że rok 2009 i kolejne lata były dotknięte kryzysem finansowym na świecie. Nie przeszkodziło to jednak ekspansji marketingu internetowego.
Zakres działania takiej firmy jest bardzo szeroki. Głównym zadaniem jest web design, który wykorzystuje do tworzenia stron www i sklepów internetowych. Poza tym tworzy kanały komunikacji z klientem jak e-mailing czy wykorzystując media społecznościowe. Te drugi obecnie coraz bardziej nabierają na znaczeniu wypierając e-mailing. Wątpliwe jest jednak żeby profesjonalni marketerzy zrezygnowali z tej formy dotarcia do klienta.
W połączeniu z elementami graficznymi jakie zawiera web design danej strony e-mailing może ciągle mocno wzmacniać świadomość marki. Jest też idealnym narzędziem do kierowania ruchu strony docelowe, gdzie dokonuje się konwersja.
Agencja interaktywna – przełom w wydatkach
Październik 2009 roku. W Wielkiej Brytanii wydatki na reklamę w Internecie przewyższyły środki przeznaczane na reklamę telewizyjną. Był to przełom jeśli chodzi o rynek dla firm typu agencja interaktywna.
Od wielu lat już istniały taki jednostki jednak to październik 2009 roku był sygnałem, że wydatki reklamowe w sektorze Internetu będą stale rosły. Agencja interaktywna Rzeszów jako firma nie musi obecnie obawiać się o zlecenie, zwłaszcza jeśli wykonuje swoje projekty profesjonalni. Przypomnijmy, że rok 2009 i kolejne lata były dotknięte kryzysem finansowym na świecie. Nie przeszkodziło to jednak ekspansji marketingu internetowego.
Zakres działania takiej firmy jest bardzo szeroki. Głównym zadaniem jest web design, który wykorzystuje do tworzenia stron www i sklepów internetowych. Poza tym tworzy kanały komunikacji z klientem jak e-mailing czy wykorzystując media społecznościowe. Te drugi obecnie coraz bardziej nabierają na znaczeniu wypierając e-mailing. Wątpliwe jest jednak żeby profesjonalni marketerzy zrezygnowali z tej formy dotarcia do klienta.
W połączeniu z elementami graficznymi jakie zawiera web design danej strony e-mailing może ciągle mocno wzmacniać świadomość marki. Jest też idealnym narzędziem do kierowania ruchu strony docelowe, gdzie dokonuje się konwersja.
Related posts: